Welke gegevens heeft u nodig om telefonisch een rit te boeken?

–  Uw vertrekadres (Plaats, straatnaam + huisnummer)
–  Het adres van uw bestemming (Plaats, straatnaam + huisnummer)
–  Uw telefoonnummer
–  De dag, datum en tijdstip van ophalen
–  Bij een retourrit ook het tijdstip waarop u teruggebracht wilt worden
–  Gebruikt u een rolstoel of rollator?

Zo kunnen wij u telefonisch snel helpen, voorkomt u misverstanden en bent u verzekerd van het vervoer door de  Plusbus.

Een ritaanvraag (of aanvraag voor meerdere ritten) dient telefonisch minimaal 1 werkdag van tevoren voor 12.00 uur plaats te vinden. Dit kan via 0316 20 20 42 op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Via onze website kan dit ook snel en eenvoudig via het Ritaanvraag Formulier Aanvragen via onze website dienen minimaal 2 werkdagen van tevoren plaats te vinden!

Voor de Plusbus geldt dat deze op het afgesproken tijdstip (met een marge van circa tien minuten) voor uw deur verschijnt. Wij vragen u om de chauffeur niet te laten wachten in verband met zijn te rijden routes en zo vertraging voor anderen te voorkomen!

De Plusbus is niet aansprakelijk voor vermissing van goederen en/of geld gedurende de ritten.

Er wordt gereden van maandag tot en met zaterdag van 08.00 uur tot 18.00 uur.
Avondritten op maandag t/m vrijdag (18.00 tot 21.30 uur) zijn alleen op aanvraag mogelijk.

Ritten dienen contant in de bus bij de chauffeur te worden afgerekend.
Maakt u vaker gebruik van de Plusbus dan kunt u een gratis Vervoerspas aanvragen.

Tarieven Plusbus De Liemers