Welke gegevens heeft u nodig om telefonisch een rit te boeken?

–  Uw vertrekadres (Plaats, straatnaam + huisnummer)
–  Het adres van uw bestemming (Plaats, straatnaam + huisnummer)
–  Uw telefoonnummer
–  De dag, datum en tijdstip van ophalen
–  Bij een retourrit ook het tijdstip waarop u teruggebracht wilt worden
–  Gebruikt u een rolstoel of rollator?

Zo kunnen wij u telefonisch snel helpen, voorkomt u misverstanden en bent u verzekerd van het vervoer door de  Plusbus.

Een ritaanvraag (of aanvraag voor meerdere ritten) dient telefonisch minimaal 1 werkdag van tevoren plaats te vinden.
Dit kan via 06 438 89 476 op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur.

Via onze website kan dit ook snel en eenvoudig via het Ritaanvraag Formulier
Aanvragen via onze website dienen minimaal 2 werkdagen van tevoren plaats te vinden!

Voor de Plusbus geldt dat deze op het afgesproken tijdstip (met een marge van circa tien minuten) voor uw deur verschijnt.
Wij vragen u om de chauffeur niet te laten wachten in verband met zijn te rijden routes en zo vertraging voor anderen te voorkomen!

De Plusbus is niet aansprakelijk voor vermissing van goederen en/of geld gedurende de ritten.

Er wordt gereden van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 21.00 uur.
Op zaterdag wordt er van 09.00 uur tot 18.00 uur gereden.
De avondritten op maandag t/m vrijdag zijn alleen mogelijk bij aanwezigheid van een chauffeur.

Tarieven Plusbus inwoners gemeente Duiven en Westervoort 2021

Tarieven Plusbus inwoners gemeente Zevenaar 2021